27
Aug
08

Iemand Chinees? Eddy Wally?

Wie kan een stukje Chinees voor mij vertalen?

Ik kreeg vandaag mijn Cactus Triggers binnen, maar de handleiding die op de doos staat is voor mij Chinees.
Gelukkig wijst de praktijk zichzelf en ben ik er al in geslaagd ze te doen marcheren. Links… links… links…

Experimenteren heeft al geleerd dat de flitsen zelfs afgaan als er obstakels in de weg staan tussen de zender (op de camera) en de ontvangers (onder de speedlights).

En… oh happy me, het systeem werkt zelfs met mijn oude Achiever 321AZ flits uit de jaren negentig. Zo kan ik ipv 2 nu zelfs 3 flitsers aansturen. Tof!

Zaterdag zullen de eerste tests op buitenlocatie plaats vinden. Wait and see.

0 Responses to “Iemand Chinees? Eddy Wally?”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Blog Stats

  • 13,118 hits

Omdat Fotografie Een Nette Vorm Van Voyeurisme Is

augustus 2008
M D W D V Z Z
    Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Pagina’s


