31
Aug
08

T.O.F. weekend achter de rug

T.O.F. staat voor Tevreden, Openbaring, Fotoshoot.

Zaterdag was ik uitgenodigd op een feest in Merksplas. Op de plaats waar ik zou overnachten, ’t Poorthuis te Vlimmeren, had ik het genoegen een fotoshoot te kunnen maken met Nessû Dobre, een model van 12 jaar oud. Nessû is formidabel! Heel spontaan, heel vlot, leuk. Ze poseert met heel veel inzet en sérieux maar blijft toch het guitige kind wat je van iemand van 12 mag verwachten. Ze wordt perfect omringd door haar mama, die ook haar visagie doet. De eerste resultaten van deze shoot vind je hierna.

Later meer over het feest.

2 Responses to “T.O.F. weekend achter de rug”


  1. september 1, 2008 om 9:08 am

    De eerste en de vierde knallen van mijn scherm. Mooie update voor Nessû haar portfolio! Strobist Jürgen go-go-go!

  2. september 4, 2008 om 4:28 pm

    he knap dat je me in je blog gezet heb zalig hihihiihi tknx voor de mooie uitleg;))) see ya


Geef een reactie

Blog Stats

  • 13,168 hits

Omdat Fotografie Een Nette Vorm Van Voyeurisme Is

augustus 2008
M D W D V Z Z
    Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Pagina’s


