14
Jan
09

Gedaan met de ijspret

Vorig weekend zag ik mijn kinderen eindelijk terug. Het was geleden van 22 december 2008. We hebben dan ook getracht er een tof weekend van te maken. Hoewel ze liever thuis bleven voor de TV, heb ik hen toch kunnen overtuigen een kijkje te gaan nemen op het ijs van de Damse Vaart. Dat ze zoiets wellicht maar om de 10 of meer jaar konden meemaken trok hen over de streep. Achteraf bekeken waren ze wel heel enthousiast.

Damse Vaart 11-1-09
Damse Vaart 11-1-09
Er was een massa volk. Volgens de krant die ik ’s avonds op Internet las waren er zo’n 50.000 mensen op het ijs zondag. Op de hele vaart wel te verstaan. En dat het druk, maar ook heel mooi was bewijzen volgende beelden.
 
Je kon op de koppen lopen (schaatsen?)

Je kon op de koppen lopen (schaatsen?)

 
winter_2009-058-dsc_0058

Ook ’s avonds laat waren er mooie beelden te maken vanop de vaart.

Molen te Damme

Molen te Damme

Vanop de kant riep een koppel “hoe kom je op het ijs?” Even verder was een toegang. We begonnen wat te praten en toen bleek dat zij uit Mechelen kwamen. Ik nam met hen een paar foto’s en gaf hen mijn kaartje zodat ze mij konden mailen. In reply zou ik hen dan hun foto’s doormailen. Ik kreeg echter nog geen mailtje, hopelijk zij ze mijn kaartje niet kwijt. Bij deze dus een oproep zich te melden.

Mechels koppel

Mechels koppel

Maandag is het beginnen dooien en was de ijspret al gedaan.

2 Responses to “Gedaan met de ijspret”


  1. januari 28, 2009 om 10:41 pm

    Stuur me eens je emailadres naar
    xraypictures at gmail dot com
    Ik heb een vraag/voorstel.


Geef een reactie

Blog Stats

  • 13,118 hits

Omdat Fotografie Een Nette Vorm Van Voyeurisme Is

januari 2009
M D W D V Z Z
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Pagina’s


